چگونه به سوی خلاقیت جمعی پیش برویم؟

سخنران: لیندا هیل (Linda hill)
اقتصاددان آمریکایی ،استاد مدیریت بازرگانی در مدرسه بازرگانی هاروارد ، استاد مدیریت امور مالی دانشکده تجارت هاروارد

در دنیای رقابتی امروز ممکن است شما هم به این فکر افتاده باشید که خلاقیت و نوآوری را در سازمان خود افزایش دهید تا مشتری های خود را حفظ کنید و فروش بیشتری داشته باشید.جالب است بدانید که همیشه ایده داشتن مهم نیست و خلاقیت این نیست که مدیر ایده ی نو ارائه دهد و سایر افراد سازمان به اجرای آن بپردازند.پس منظور ما از خلاقیت و نوآوری چیست؟


اشتراک‌گذاری

به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp

پیشنهاد میکنیم این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.