راهنمای اینفلوئنسرمارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از شیوه‌های بازاریابی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی است که به برندها امکان ارزیابی و سنجش میزان مشارکت مخاطبان را میدهد. ابزارها و روشهای مختلفی برای اینفلوئنسر مارکتینگ وجود دارد از جمله وبلاگها، پلتفرمهای اشتراک ویدیو و شبکه‌های اجتماعی. کاربران این رسانه‌ها تبدیل به اینفلوئنسرهای مهمی شده‌اند و دنبالکنندگان وفاداری دارند. محتوایی که این افراد تولید میکنند برای مخاطبانشان الهامبخش است و معموال با توجه به تخصصی که دارند، محتوای جذابی را به اشتراک میگذارند. معموال زمانیکه یک وبلاگ نویس و یا اینفلوئنسر محصولی را پیشنهاد میدهد، مخاطبان راحتتر به او اعتماد میکنند تا سایر انواع تبلیغات. امروزه وبلاگنویسها به شبکه‌های اجتماعی جدیدتری مانند اینستاگرام روی آورده‌اند و وبلاگهای جای خود را به پستهای اینستاگرامی دادهاند. در این راهنما، اینفلوئنسر مارکتینگ و مزیتهای استفاده از آن به عنوان ابزار بازاریابی، راهبردهای موثر در اجرای کمپین، انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و نحوه ارزیابی میزان موفقیت کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ برای شرکتها شرح داده میشود.


اشتراک‌گذاری

به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email
به اشتراک گذاری بر روی telegram
به اشتراک گذاری بر روی whatsapp

پیشنهاد میکنیم این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.