فراخوان هنرواره ملی روایت جهاد

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» منتشر شد.

سید مرتضی دارابی دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» با اعلام این خبر افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تداوم نقش‌آفرینی مردم در مبارزه با ویروس کرونا و لزوم ایجاد همدلی و مواسات در میان جامعه، به همت سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی، با حضور برخی نهادها و سازمان‌های فعال و پیشرو در عرصه مبارزه با کرونا تشکیل و در قالب کارگروه‌هایی اقدامات مختلفی در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

وی به برگزاری هنرواره ملی روایت جهاد اشاره کرد و افزود: با توجه به مأموریت‌های تعیین شده برای هر کدام از کارگروه‌های حاضر در این ستاد، مقرر شد تا هنرواره ملی «روایت جهاد» به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه کارگروه روایت برنامه‌ریزی و اجرا شود. به همین منظور فراخوان این رویداد به همت اعضاء کارگروه تهیه و آماده انتشار شد.

محورهای هنرواره:

با موضوع مجاهدت مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با کرونا:نقش نوجوانان و دانش‌آموزان، نقش دانشجویان و دانشگاه‌ها، نقش طلاب و روحانیت، نقش زنان و خانواده‌ها، همراهی بازار و اصناف، نقش گروه‌های جهادی و مردمی، فعالیت گروه‌های فرهنگی و هنری، تلاش هسته‌های علمی و دانش‌بنیان، نقش مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئات مذهبی

اشتراک‌گذاری

پیشنهاد میکنیم این فراخوان‌ها را هم ببینید