وبینار هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا

نشست هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت با همکاری گروه تخصصی چندرسانه‌ای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

اشتراک‌گذاری

به گزارش رصد دی‌جی‌زیست به نقل از خبرگزاری مهر، نشست هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات، با همکاری گروه تخصصی چندرسانه‌ای و پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر در قالب وبینار برگزار می‌شود. این‌هم‌اندیشی در قالب دو نشست تخصصی، دیدگاه‌های استادان و پژوهشگران را با محور هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا، به بحث می‌گذارد. برنامه مذکور ابتدا با ارائه گزارشی از غلامرضا آذری دبیر علمی این هم‌اندیشی آغاز می‌شود و در نشست اول، چند تن از اعضای گروه چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در این نشست، نصرالله جهانگرد درباره «اهمیت رسانه‌های ارتباط جمعی در عصر کرونا» مقاله خود را ارائه می‌کند. «تحول در آموزش دانشگاهی مبتنی بر رسانه‌های دیجیتال در عصر کرونا» نیز عنوان مقاله‌ای است که یونس سخاوت ارائه می‌دهد. در ادامه بهروز مینایی درباره «بررسی تأثیر کرونا در صنعت بازی‌های رایانه‌ای» سخنرانی می‌کند. سخنرانی علیرضا گلپایگانی درباره «استفاده از ظرفیت‌های انیمیشن برای آگاهی‌بخشی جامعه» پایان‌بخش نشست اول این هم‌اندیشی خواهد بود.

در دومین نشست ای‌ هم‌اندیشی نیز چهار مقاله‌ برگزیده دریافتی ارائه خواهد شد. وبینار هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» روز دوشنبه ۲۷، از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

پیشنهاد میکنیم این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید