در‌صورتی‌که صفحۀ اینستاگرام شما تجاری باشد، می‌توانید از داده‌های زیر برای بهینه‌سازی صفحۀ اینستاگرام خود استفاده کنید و اگر صفحه‌تان شخصی باشد، اینستاگرام هیچ داده‌ای از پست‌ها، فالوئرها و… به شما نمی‌دهد.

اشتراک لینک (Share Link)

هنگامی که صفحۀ اینستاگرام شما به‌صورت عمومی باشد می‌توانید لینک محتواهای منتشرشده در پست را کپی کنید و در سایر شبکه‌های اجتماعی و… به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید در‌صورتی‌که صفحۀ اینستاگرام پرایویت باشد، امکان کپی‌کردن لینک‌ها وجود ندارد.

گزارش‌کردن (Report)

هنگامی که پستی کپی، مستهجن، خشن و… باشد، می‌توانید به اینستاگرام گزارش کنید.

خاموش/روشن کردن نوتیفیکیشن (Turn On Post Notification)

می‌توانید نوتیفیکیشن یک مطلب را خاموش کنید تا برای شما ارسال نشوند.

آنفالو (Unfollow)

هنگامی که دیگر قصد دنبال‌کردن صفحه‌ای را نداشته باشید، می‌توانید آن را آنفالو کنید.

میوت (Mute)

هنگامی که با کسی رودربایستی دارید و نمی‌توانید او را آنفالو کنید، می‌توانید از گزینۀ میوت استفاده کنید. درواقع مطالب او در تایم‌لاین به شما نمایش داده نمی‌شود، اما همچنان او را در فهرست فالوهای خود دارید.

اینسایت (Insight)

با اینسایت می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری دربارۀ رفتار فالوئرهایتان به دست آورید. اینسایت در دو جا نشان داده می‌شود: یکی در بالای صفحۀ حساب کاربری و یکی هم در زیر هر پست که اولی برای آمار کل حساب کاربری است و دومی برای آمار هر پست.

فعالیت‌ها (Activity)

در این قسمت در جریان اتفاقات جدیدی قرار می‌گیرید که در حساب کاربری‌تان رخ داده است.

اینتراکشن‌ها (Interactions)

میزان تعاملی را می‌سنجد که فالوئرهای شما با حساب کاربری‌تان برقرار کرده‌اند.

بازدید حساب کاربری (Profile Visit)

تعداد افرادی که در هفت روز گذشته از حساب کاربری‌تان بازدید کرده‌اند نشان می‌دهد.

سایت کلیک (Website Clicks)

تعداد دفعات کلیک روی آدرس سایتی که در بیوگرافی خود گذاشتید نشان می‌دهد.

ایمیل‌ها (Emails)

تعداد دفعات کلیک روی آدرس ایمیلی که در بیوگرافی خود گذاشتید نشان می‌دهد.

تماس‌ها (Calls)

تعداد دفعات کلیک روی شماره تماسی که در بیوگرافی خود گذاشتید نشان می‌دهد.

دیسکاوری (Discovery)

میزان تعاملی که فالوئرها با محتواهای شما برقرار می‌کنند و کسانی که شما را فالو نکرده‌اند، اما محتواهای شما را به طرق مختلف پیدا می‌کنند نشان می‌دهد.

ریچ (Reach)

تعداد بازدیدهای یکتا (غیرتکراری) را نشان می‌دهد.

ایمپرشن (Impression)

تعداد دفعاتی که محتوایتان دیده شده، نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید Impression با Reach تفاوت دارد. ممکن است یک نفر چندبار محتوای شما را دیده باشد. هر بار مشاهدۀ عکس، یک Impression محسوب می‌‌شود. اما Reach تعداد مشاهده‌های واقعی است؛ یعنی هر چندبار که یک نفر محتوای شما را مشاهده کند، فقط یک Reach محسوب می‌شود.

محتوا (Content)

اطلاعات کلی و جزئی از محتواهایی که تا‌کنون منتشر کرده‌اید نمایش می‌دهد.

فیدپست (Feed Post)

فیدپست‌ها براساس تعداد دفعاتی که محتواهای شما توسط فالوئرهایتان دیده شدند، مرتب شده‌اند.

مخاطبان (Audience)

اطلاعات کلی و جزئی از رفتار فالوئرهایتان را نمایش می‌دهد.

مکان‌های برتر (Top Location)

مکان‌های برتری که فالوئرهایتان متعلق به آن‌ها هستند.

بازه سنی (Age Range)

بازه سنی فالوئرهایتان را نشان می‌دهد.

جنسیت (Gender)

جنسیت فالوئرهایتان را نشان می‌دهد.

فالوئرها (Followers)

زمان‌هایی که فالوئرهایتان در صفحه‌تان هستند نشان می‌دهد.